Ojojoj

Nu var det allt längesen jag uppdaterade för er där hemma om vad som händer här i Norge =)
.
Helgen var fin.. På lördagen var jag ute och festade! Riktigt skoj och även om jag var lite fyllesyk som dom säger här i norge på söndagen så stacka jag o fred o ali iväg o spelade amerikans fotboll :D jätte skoj faktiskt! Hade ingen aning om reglerna i det spelet men ali berättade massa så det får vi testa snart igen!
.
Början på veckan har också varit helt okej :) Igår började jag jobba klockan 3 så hade gott om tid till att gå till Nordea för o fixa norskt bankkonto samt visa-kort! Så skönt o ha det fixat! :D
Och sen gick jag upp till fred för o spise frukost med han, ali, john o nathalie :)
.
Efter det var det bara jobb som gällde och på kvällen hade jag en skype-date med mamma o pappa o brorsan! :D Jätte skoj o se bilder från deras Rhodos-resa! Man blir väldigt sugen på att sticka utomlands! :P
.
Nu ska jag till jobbet om någon timma och sen ikväll ska jag ta emot en liten kanin som jag lovat att passa åt några kompisar här :) Lilla Mette-Marit hihi :P Hon är så söt så ska nog inte vara några problem.. Har dock inte nämnt henne för erik än men hoppas verkligen inte det ska bli något problem!
.
Nu har ni lite mer uppdate om vad som händer här! Jag mår bra o livet leker, så som de ska va! :D
.
Massa kramar från grannlandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0