090921

Idag har ja varit på skattekontoret o fixat norsk d-nr? tror det hette så..Det är ett norskt personnummer :)
Allt skickas hem till mig på fredag så efter det kan jag fixa med bank..
Nordea får det bli..verkar va en perfekt bank för mig här =) Visa-kort o internetbank o bara 60kr varje gång ja för över från den banken till min där hemma :)
.
Sen har det väl inte hänt så mkt speciella saker förutom att ja o Malle va o simmade nu ikväll =) Huur skönt som helst! Finns en utomhusbassäng här inte så långt bort där man kan simma o basta o så..Den har öppet året runt o den är UTOMHUS :D sjukt nice! Där kommer vi ju va en del kan ja säga..
.
Har precis chattat en lång stund med Carro hemifrån Thn..Det var jätte skoj =) Vi har inte pratat på typ ett år.. Det blir ju lätt så när man flyttar ifrån varandra o så men var jätte skoj o prata med min gamla bejb idag =) Hade precis suttit o tänkt på alla mina gamla vänner hemifrån så kom väldigt passande..
.
Nu är ja jätte trött o ska sova :) Vi snakkes!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0