090918

Idag är en sån där dag som jag önskar inte fanns men tyvärr så infinner den sig alltid minst en gång i månaden och ibland om jag har otur till och med två dagar i rad :S Det är en sån där dag då magen krampar så att man knappt vet vart man ska vägen och man vill egentligen bara lägga sig ner i en koma i dessa dagar. Slippa resa på sig, slippa prata med någon, ja slippa göra något över huvud taget :S
Tog mig iofs upp imorses, det måste man alltid göra ändå! Kan ju inte ligga i en säng en hel dag om man inte är sjuk liksom?! Men den inplanerade joggingturen blev ju totalt inställd :/
.
Kunde iaf äntligen ta i tu med lite saker som måste fixas så jag startade en tvätt med Johns lakarn o påslakarn o så så att han kan få hem det till sig och jag bädda med mina saker som jag har med mig. :)
Jag ska även städa iaf mitt rum och sen hoppas jag ork med badrummet och resten av lägenheten med men vi får se :) Det beror på hur effektivt ibumetinet är idag! Alltid olika effekt..
.
Tänkte se om mamma o pappa känner för o snacka via skype ikväll med.. Det är ju fredagskväll men alla här omkring jobbar sent ikväll så antar att det bara blir en chill-kväll ändå :) Vilket ja kan behöva eftersom magen är i uppror..
.
Har jag berättat om min säng här förresten? Jag har aldrig sovit i en skönare säng! Det är typ som tre sängar på varandra så det känns som om man sover på moln =) och det är jätte stor med så jag får plats med mina snurrningar som jag lyckas göra varje natt :D
.
Nu ska tvätten in i torktumlaren och jag ska ha gröt i mig o sen blir det städning på hög nivå och förhoppningsvis mår jag tillräckligt bra runt lunch så jag kan gå ner till stan o söka mer jobb! hoppas hoppas!
.
Kanske uppdaterar lite senare =) Tills dess.. Ha de!
.
Vi snakkes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0