090917

Sååå härlig dag jag haft idag eller?! :D
Vaknade imorses o gick ut o sprang trots det kalla väderet :S Sen när ja kom in runt nio tog ja en varm skön dusch o fixade datorn som hade fått något skit-virus på sig. Löste detta med hjälp av min kära kära border!! Tack så jätte mycket Ludde! =)
Sedan ringde John runt 10 o sa att han o Fred skulle ut o surfa o självklart kunde jag ju inte banga det :D Det skulle ju va grymma vågor o så... :P
Vi stack tio minuter senare o letate upp det bästa stället o surfade väl i ca 3 timmar. Ja körde shorty-dräkten o fick mycket mycket cred för detta haha! Crazy svenska flicka som inte kör med riktig dräkt ;) men så är det när man är stark ;D .........samt inte har råd med en dyr, fin, varm dräkt.......... hihi
Vågorna va sjuka o det var hur skoj som helst! Jag fick låna Perrans ena bräda o ska fråga honom om jag kan köpa den, gillade den skarpt! :D
Efter detta blev det en sväng till IKEA för John skulle ha lite saker där o vi ville ha billig billig korv med bröd =) TVÅ korv med bröd + hur mycke dricka som helst för 19 nok, det är faktiskt fruktansvärt billigt för o va norge.. kan de va för att ikea är svenskt kanske?! hehe!
Sedan blev det till att hänga lite hemma hos Fred.. Oskar joinade med samt en ny kille som flyttat hit från SVerige som kände Fred sen tidigare =)
Vi drack te och myste och sedan några öl..gick vidare till stan o sen hamnade jag här =) En mycket fin dag med andra ord :D Nu är jag helt slut eftersom jag inte sov något efter surfet så nu lockar sänger oootroligt mycket!! :D
John har by the way flyttat hem till Malle så har nu permanent boende här med min roomie Erik på Steingata 81 4024 Stavanger ;) Nice huh?
Sov gott  nu alla läsare! Så skoj att se att många är intresserade av vad som händer här i grannlandet..
Skriv gärna kommentarer med förresten! :D Lite trist o inte få någn respons o så..
Vi snakkes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0