090916

Wow första gången ja skriver ett dagboksinlägg samma dag som jag skriver om :D
Idag tog jag sovmorgon så sov ända till nio hihi =) Det var skönt.. Sedan kikade jag lite på Summerland (en jätte bra serie jag tankat ner).
Runt halv 12 kikade jag in på norska motsvarigheten till eniro för o se hur ja lättast skulle ta mig till arbetsintervjun ja skulle på idag.. Efter att ha kikat där i några minuter o trodde att ja memorerat kartan i huvudet gick jag iväg. Tror ja gick hemifrån vid kvart i 12 och självklart virrade jag bort mig efter bara tre kvarter så sen fick ja fråga folk längs vägen hela tiden. Promenaden som skulle gått på ca 45 minuter tog över en och en halv timma men men..'
Intervjun gick jätte bra :D Åh jag älskar arbetsintervjuer!! Och detta var på Brio Leker.. Alltså Brio leksaker och här i norge har vissa butiker ett visst koncept och den här butiken var en av dem.. Butiken är 50% Brio leksaker o 50% någon norsk variant av Cervera :D Skitskoj ju!! Mer varierad butik helt plötsligt då har dom ju något för alla åldrar! :D O jag som ÄLSKAR glas!! =) hihi!
De söker 4 personer till 70%-tjänster och 1 person till en 80%-tjänst. Jag sa att jag ju självklart i första hand vill ha den på 80% men 70 går också bra :) då kan man ju skaffa sig ett extrajobb på någon bar eller så kanske.. :)
Jaja nu ska ja ringa John o se vart han har tagit vägen.. En kompis här uppe fyller år idag så tror att vi ska iväg o fira honom men vi får se.. :P
Ha de! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0