090914

Grymt vacker dag här uppe! Jag började dagen med att gå ner till sjön o jogga! Och när jag hade joggat klart tränade jag på UTOMHUSGYMMET ja ni hörde rätt ;) Det finns ett utomusgym här nere vid sjön :) Så där körde ja gärnet i morgonsolen :P Helt underbart!
Efter detta joggade ja hem o åt frukost, då va klockan runt halv 10 så hade varit ute i ca 2 timmar =) Hemma åt ja frukost o bytte om till bikini för o igen gå ner till vattnet för o sola o läsa min bok =)
Sen gick ja hem för o äta lunch o då kom Erik hem för han slutade tidigt o eftersom det var så sjukt fint väder ute bestämmde vi oss för o åka ner till beachen för o surfa o sola!
Va inte tillbaka för än på kvällen o då blev till o sticka ner till stan för o fika med john, malle, fred o oskar :)
Underbar dag!! :D
Där har ni även ett bevis på att ja faktiskt surfar här uppe på riktigt ;D hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0