090822

Igår va en nice dag =) Sista dagen innan jobb så tog väl vara på den! Tog en härlig promenad på morgonen och sen gick jag ner till stan för att skaffa busskort (tyvärr ligger ju Kilden några kilometer här ifrån). Blev positivt överraskad när jag fick reda på att man innan man fyller 21 kan åka på ett ungdomskort :P Det kostar bara 250kr / månad! Det är ju till o med billigare än i gbg! Nice!
.
När ja va o fixade detta ringde Fred o fråga om ja kände för o hänga med han, Oskar o Perran till havet. De skulle vindsurfa o perran skulle kitea. Tyvärr blåste det aldrig upp så killarna fick inte surfat även om Oskar gjorde en del tappra försök så spolades han bara in med vågsvallet :/
Perran hade tagit med sig hans systemkamera så vi stod inte sysslolösa där på stranden utan tog grymt schyssta bilder på honom! :D
Avslutade kvällen med att åka hem till perran för o kolla på bilderna o sen stack vi hem =)
.
Lite skryt: ja lyckades köra freds bil hela vägen från honom till mig :D wiiiiie!
Det är alltså världens krångligaste bil hehe. Den får absolut inte stanna, får man kärringstopp går den ej att starta igen så det är under stor press man kör den =)
.
Det var min tisdag det =) Ha de! Vi snakkes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0