Underbara dag! 091006

Åååh vilken underbar dag jag har haft idag! Jag ställde klockan på 7.30 i morses (på min lediga dag). Lyckades med nö och näppe att resa mig ur sängen då jag inte kom i säng för än runt 1.00 igår efter en lång men mycket trevlig chill-kväll hos Fred, Ali o Nathalie.
Planen var att jag och vi alla tre skulle upp o springa samt gymma nere vid sjön. Fred bangade men vi andra gjorde som vi sagt :P En otroligt skön start på dagen!
Efter detta blev det en snabb frukost samt dusch här hemma innan jag stack ner till gänget igen.. Vi hade planerat att spela amerikans fotboll igen och två till tjejer skulle joina oss runt 12 så vid 12 drog vi till stadion här ovanför i träningskläder (för andra gången idag) :P och spelade gärnet hehe! Det är sjukt skoj att lära sig amerikans fotboll. Konstigt att det inte är större i Sverige än vad det är.. Tyvärr blev det lite kyligt efter att i några timmar stått i spöregn så vi drog oss hemåt igen :)
Väl hemma blev det ännu mer chill och firande av att Ali fått jobb! Grattis igen! :D Underbart!
Sen joinade Oskar och vi drog ner till stan för att käka o fira Ali lite mer och sen runt 20 gick vi hem till Oskar o co o kikade på film o umgicks med alla andra som var där! :D
.
.
Kan man ha en bättre dag??? Den var klockren! :D När klockan var 15.00 typ o vi precis kommit hem från fotbollen trodde ja att klockan var runt 20 bara för att vih ade gjort så himla mkt! Så där tjänade jag ju in 5 timmar! :D
.
.
Hoppas det är bra med alla er hemma! Så skoj att det är så många som följer min vistelse här i stavanger. :)
Jag säger bara; Ha de! Vi snakkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0