Heeeeeej alla där hemma! :D

Yes! Jag lever fortfarande :D Och har det väldigt väldigt bra här i Stavanger.
Jag har flyttat några kvarter närmare staden så nu bor ja i princip mitt i centrum och ihop med de goaste människorna man kan hitta i Stavanger! Bor alltså i ett kollektiv där vi är två prinsessor och två prinsar: Jag, Thi Nathalie, Fred o Ali :)
Adressen är: Prinsensgate 22, 4008 Stavanger.
.
Massa massa skoj har hänt sen jag skrev här sist.. Har fått ytterligare några blåmärken från en skateboard, jobbat ihjäl mig i butiken eftersom alla julvaror kommit in nu samt att vi haft 20-årsjubileum på jobb och därför haft massa salg-erbjudande och alla är ju galna när det är salg :P
.
Orkar inte skriva så mycket här mer än att allt är hur bra som helst .. Vi har förresten målat om massa i lägenheten så tänkte visa lite bilder så ni vet hur jag bor nu :D
.
.
Coool vägg                           i vårat kök!
Köket förr                       Ja o Nathalie måla om      Köket nu!
.
.
.
Ali jobbar på lagret till Rema 1000 (En stor matvarukedja) o en dag kom han hem med huuuur mycke mat o kakor som helst.. Hur nice som helst! :D Här kommer lite bilder på maten.... (gamla köket)
.
.
.
.
Lite mer bilder på lägenheten... :)
.
.
.
.
.
.
internet krånglar mer bilder kommer.. over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0